Bárbara César Machado coautora de artigo publicado na Revista Nutrition Today

Artigo publicado na Nutrition Today já disponível. O artigo intitula-se “Maternal child-feeding practices and associations with maternal and child characteristics” e foi publicado por Bárbara César Machado (CEDH / Centro de Estudos em Desenvolvimento Humano; Faculdade de Educação e Psicologia, Universidade Católica Portuguesa) em co-autoria com Sónia Gonçalves, Virgínia Lima e Paulo P. P. Machado (investigadores da Unidade de Psicoterapia e Psicopatologia – CIPsi, Escola de Psicologia, Universidade do Minho).

Gonçalves, S., Lima, V. Machado, B. C. & Machado, P. P. P. (2017). Maternal child-feeding practices and associations with maternal and child characteristics. Nutrition Today, 52(5), 232-239. doi: 10.1097/NT.0000000000000233

Research article published on Nutrition Today is now available. By Bárbara César Machado (researcher from CEDH / Centre for Studies in Human Development, Faculty of Education and Psychology, Portuguese Catholic University, Porto, Portugal) co-authored with Sónia Gonçalves, Virgínia Lima e Paulo P. P. Machado (researchers from Psychotherapy and Psychopathology Research Unit – CIPsi, School of Psychology, University of Minho, Braga, Portugal). Title: “Maternal child-feeding practices and associations with maternal and child characteristics”.

Gonçalves, S., Lima, V. Machado, B. C. & Machado, P. P. P. (2017). Maternal child-feeding practices and associations with maternal and child characteristics. Nutrition Today, 52(5), 232-239. doi: 10.1097/NT.0000000000000233